oldmumus_v.2 Creative Commons License 2019.12.04 -1 0 13688

Bocs, de nem értem a "felháborodásod". Miután a 13682. számú hozzászólásodban 1299/2014/EU hivatkoztál,
majd kérdésed egy az építési osztályon dolgozónak továbbadva és válaszát megvárva írtam le ide.

Az általad leírtak egyeznek azzal amit én is írtam, kivéve ezt:
"A maximális és minimális távolságokat pedig alacsony padlóstól függetlenül minden vasúton (még a BKV-nál is ) folyamatosan mérni és monitorozni kell."

Auszriában a Gutachten gemäß §31a Eisenbahngesetz alfejezeteiben külön foglalkozik az alacsony padlós kocsikkal.
Weitere Grundlagen für die eisenbahntechnische Begutachtung. Anmerkung: ÖNORMen, RVS, RVE etc.

Azt is meg kell jegyezni, hogy mindkettőnk által leírt egységes európai szabályzás értelmében végre kellett hajtani ellenőrzést
és átépítést minden olyan helyen ahol ilyen kocsik közlekednek. Hiszen ez biztosítja az akadálymentes átjárhatóságot

Ha elolvasol egy Gutachten gemäß §31a Eisenbahngesetz alapján készült dokumentumot akkor abban bent kell lennie pl.
sín típusa, váltó száma, annak geometriája, járható sebessége, iránya, kapcsolódó vágány releváns adatai, stb.
Az építési osztály szabványok, mérések és normák alapján ír meg dokumentumokat, de annak végrehajtását nem gyakorolhatja.*

Az, hogy a kis kerekű kocsik áthaladhatnak azt egy fórumtárs igazolja is. Bár kaptam mintának olyan dokumentumot ahol sebességkorlátozás
van bent relatív friss mérések alapján. De ez nem csak 1:9 esetében fordul elő.

*Nem gyakorolhatja - emiatt nincs dokumentumaiba ilyen jellegű kitétel -, más osztályok gyakorolhatják a releváns dokumentumok alapján.
Hiszen történhet olyan esemény ami megköveteli mindenféle mérés és szakvélemény nélkül akár azonnal adott kitérőn a sebesség csökkentését, adott irány vagy akár teljes közlekedést is betilthatják.

Egy példa arra, hogy Gutachten gemäß §31a Eisenbahngeset az alábbi szekcióban: Leit-und Sicherungstechnik, Telekommunikation
meghatározza a biztosító berendezés és vonatbefolyásolást. Felépíti a szükséges, logikus és előírt kapcsolatokat. Egy adott szakaszon pl. teljes digitális áttérést jelent és megindokolja a régi cseréjét. Ez valóságban megtörtént és indul az előírt üzem. Majd egyszer csak bekövetkezik egy esemény és a régi még megvan és működő képes és kompatibilis is még pl. SAHARA SZS
A hiba elhárításáig korlátozva engedi/engedheti a régi komponenssel való üzemeltetést. De ezt nem a Gutachten gemäß §31a Eisenbahngeset
alapján az építési fogja ezt az egészet szabályozni az eredeti rend helyreállításáig.


Ezt írtad a végén:
"A 45mm-es vezetősín értéket a gyártmányterven találtam meg."

Szeretné tudni a kollega, hogy milyen (ki a gyártó) tervben találtad ezt, ki adta ki és mikor?

Pl. Voestalpine Weichensysteme GmbH? Terv száma, dátuma?

Előzmény: DJ. Bakter (13685)