Toilet Duck Antilimescale Creative Commons License 2019.11.19 -2 0 71570

Arra egyébként nem gondolunk, hogy esetleg a külföldi boros szakma nagyon is ismeri a magyar bort , így általában szolva, és tudja, hogy mit várhat tőle?

 És mivel tudja ezért van ekkora jelenlét és nem nagyobb?

Ahogy én olvasom rendszeresen a borrajongot, bennem az a kép alakult ki, hogy vannak bajsagok, mind a hosszú távon fenntartott szinvonallal, mind az általános szinvonallal. És az ismert neveknel, nem a feltörekvő pinceknel.

Ez egy szubjektív összkép az általam olvasottakrol.

De ha bennem ez a kép él, pedig alig pár éve "foglalkozom" borral, akkor egy külföldi érdeklődő is simán juthat hasonló konklúzióra. Ha időnként csinálunk jó borokat, de a színvonal évről évre ingadozó és évjárati hatástól függetlenül akár kritikán aluli is, mindezt felularazva, akkor miért toszakodjon a külföldi a magyar borral?

Én is nagyon gyorsan kénytelen voltam onon tokem és idegrendszerem védelmében kialakítani a listát, rajta a fejleccel, hogy "soha többet semmit innen".

Ha én egy külföldi kereskedő vagyok és ezekbol berendelek akkor bszhatom.

Milyen marketing segít azon ha szar a bor?

Vannak most is pincészetek akik sok bort eladnak külföldre, valahogy megoldják, mindenekelőtt talán jó bort és nem kozepszerut, 12 egy tucat, csinálnak és évrol évre képesek rá.

 

Ha már bormarketing, most találtam:

 

https://azonnali.hu/cikk/20191119_kickstarteren-gyujtenek-hogy-hiresebbek-legyenek-a-magyar-borok