a városi BKK-nak nincs történelmi hagyománya Magyarországon.
Nem rossz ötlet, de ahhoz, hogy a BKK eszme jól működjön, egy városi politikai ciklusokon túl működő város kell, azonos városi közlekedési elképzeléssel.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Van mellette egy hatalmas naivitás adag is a laikusok részéről.
Úgy képzelik, hogy a városi vagy helyközi közlekedés olyan mint a fagylalt árúsítás a strandon.
Ha 4 fagyis van a strandon majd versenyeznek a fagylaltozni vágyók kegyeiért.
Nos a Városi közlekedés vagy helyközi közlekedés NEM így működik.
Sem a távolsági, sem a helyközi, sem a helyi közlekedésben nincs igazi nagy minőségi verseny az utasokért, Európa nagyobbik részén.
Talán Angliában és Európa keleti régióiban, mondjuk a Szentpétervár-Kiev-Odessza vonaltól keletre a marsrutkások között lehet verseny az utasokért.
De errefelé ahol mi lakunk látszat feladatmegosztások vannak.
Városokon belül is.
Egy kb. 120.000 lakosú városban a közlekedésszervező cég létrehozása belső szolgáltató nélkül.........................hhááááátt