Nekem azt mondta volt Gablinis szerelő, hogy nem kell kivenni a motort, feltéve, hogy meg van hozzá minden gyári szerszám, és gondolom, nem is vette ki, mert ő cserélte :) (tény, hogy az ESM is úgy kezdi, hogy vedd ki a motort)
Nekem nem a vezérlés miatt van, hanem 1) a fojtószelep bontott, és nem sikerült rendesen betanítani, illetve 2) az említett koszolódás (ha vezérlés baja lenne, akkor nem oldódna meg a tisztítástól, még ideiglenesen sem, nem?)
Ráadásul nekem gyári lett berakva utólag is, a kezemben fogtam, szóval tuti, okoskerekestől, mindenestől (régi láncot máig őrzöm :D ).
Nekem anno, amikor hibakóddal állt le, akkor már csörgött is és főtengely (vagy vezérmű, nem emlékszem) jeladó hibával állt, és valóban, újra lehetett indítani, de ott világított a Check Engine! Mindez azért, mert kinyúlt a lánc, emiatt adta azt a bizonyos hibakódot... (a nyúlás oka 99,9 %, hogy a motor elhanyagoltsága volt)
Gyanítom, sooty, hogy Neked ki fog maradni a láncmizéria, úgy emlékszem, újonnan vetted és karbantartod :)