ivanaro Creative Commons License 2019.11.10 0 0 32532

Üdv mindenkinek! Megosztok néhány tapasztalatot 206 1.4 és 1.1 vezérlés csere terén. Olvastam itt hogy van aki 40000 ként cserél szíjat feszítőt vízpumpát. A gyári adat 120000. Én a saját 1.4 en ekkor cseréltem először szíjat( daycót tettem rá) gates volt a gyári, feszítőt hangja volt vízpumpa maradt mert hibátlannak ítéltem meg. A múlt hét végén 210000 nél ismét cseréltem tehát 90000 után.A gyári gates 120000 futott szíjon meglátszott a lefutott kilóméter és az idő de a 90000 futott dayco nem volt megöregedett. A gyári 10 évet ment a cserélt 3 at. VÁltozott a kilóméterfutás időtartama. A vízpumpa most is hibátlan nem lotyog nem zajos nem szivárog maradt. Kolléga 1.1 én 2003 as tegnap cserélem az eredeti szíjat szintén gates 118500 nál ezen is meglátszott a km és az idő. Jól megszopatott. A sajátomnál tapasztaltak alapján nem vettünk előre vízpumpát gondolván 118500 nál hibátlannak  kell lennie. Ez nem jött be lotyogott megpörgetve zajos volt és már kezdett szivárogni is .tehát csere lett. A cseréléséből lett a szopás. A felső a gyárban beszerelt 8 as felfogató csavarja nem akart mozdulni probálgatás előre hátra aztán a többedik lazitó mozdulatnál pattant , gondoltam meglazult. Tévedtem az alu ház szintjében eltörött menet bent szakadt . Rögtön volt kva anyád. most mi lesz? Lett belőle 3 óra plusz munka. Motortartó kiszerelés, vízpumpa tartó konzol kiszerelés és szerencsére központosan sikerült kifúrni a bentszakadt csavart. Ez a konzol kiszerelés nem éppen egyszerű. Bebizonyosodott mint a hátsó futóműnél hogy van amelyik 90000 bír ki a másik meg 180000 et.