ghosty9 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 47179

Ezek az adatok simán tudnak ennyit változni, ha egy pici paramétert kicsit odébbtolsz, mondjuk két évvel korábban-később nézed, csak az EU-s kamionokat nézed, vagy a teherautókat (és mi a teherautó, a Punto van? A trailert húzó 7-személyes Sharan? A 9-személyesek?).

 

Megjegyezve, hogy szerintem is több értelme van az egész hóbelevancot Kecskemét körül bekötni az M5-be (Kiskunfélegyházánál még több értelme lett volna sztem, de akkor az M44-et is délebbre kellett volna megépíteni, úgyhogy most már ez stornó), azért a tranzitforgalom (nem feltétlenül teher, bár az is) mind a 43-on, mind az 55-ösön szemmel látható. Ha most az a kérdés, hogy a teherforgalom Győrnél még meglévő részének mekkora hányada köt ki a kb. M4-vonalon, és mekkora része megy onnan még szignifikánsan délebbre, akkor számoljunk ezzel (szerb irány) is nyugodtan. Bár eleve nem értem a nemzetközi megkötést, a Bécs-Hódmezővásárhely vonalú kamionnak pont ugyanannyi keresnivalója van az M0-on, mint a London-Isztambulnak.

Előzmény: dimelo (47173)