AtomAnti81 Creative Commons License 2019.11.02 0 0 217465

Sziasztok. 

Volna egy egyre súlyosbodó problémám amiben szeretnék segítséget kérni. Tudom, hogy a távgyógyítás, hibamegfejtés... szóval nem az ATV-be írok Lui Padre-nak :D Bárminemű tanács jól tudna jönni, mert nem szeretném ha kakukk lenne a motornak de csak jövőhéten tudnám olyan helyre elvinni az autót ahol kitudnák olvasni a pontos hibát. A holnapom délután 5ig foglalt és este lenne pár órám ránézni ha esetleg tudnátok hasznos tanácsot adni. 1995 GTV 2.0 TS. "Alufedeles"

Másfél hónapja voltam műszakin és előtte cseréltem "Bosch szám szerint" Lambdaszondát, légmennyiségmérőt, folytásszelepérzékelőt, kopogásérzékelőt, üzemanyagszittyút, szűrőt, "gyertyák, trafók, kábelek 1évesek kb 15ekm van bennük"  . Akkor nagyon szépen járt az autó, erős, dinamikus volt. Most kb 1000km-el ezelőtt elkezdte csinálni, hogy ingadozott az alapjárat hidegen indításkor 1800 volt és utána kb a majdnem leáll és 1500 közt fel, le ingadozott. Volt egy tutira működő alapjárati motorom ráraktam azt és vettem új levegőszűrőt is de az sem segített. Átnéztem majdnem az egész szívóoldalt nem szív e valahol falsot, de nem találtam semmit, a szívócsonkot azért nem vettem le mert februárban amikor vezérlés, vezérlésmódosító csere volt akkor ott is tömítést cseréltem.  Ma délután már elkezdte azt, hogy nincsen motorfék, van egy tankszellőztető kis Bosch valami a csomitartóban ami tik tik tik tik hangot ad ki, ha az elhallgat utána szokott lenni motorfékem "remélem jól fogalmaztam" és pluszban felvillan egy injektor piktogram az óracsoportban a fordulatszámmérőnél. Az kb addig világít ameddig nem adok neki gázt, vagy amikor motorfék lenne. Ma délután már nagyon harmatos lett a teljesítménye :( Tankolni OMW MaxxMotion 95 szoktam, nagyon ritkán tankolok bele mást ha nagyon muszáj. 

Napi használatban van az autó, munkába járok vele, olyan heti 250km körül, nagyon meg lennék lőve ha tönkremenne, nem tudom így használhatom e. Ha tudnátok esetleg bármi hasznosat azt nagyon szívesen fogadnám. 

Előre is köszönöm.
Krisztián