Davk88 Creative Commons License 2019.10.31 0 0 217454

Ismerem a cikket, sok igazság van benne.  Minden nap olvasok Totalcart, de azért nem kell mindent szentírásnak venni azon az oldalon sem, elég, ha csak a vásárlási tanácsokat nézzük, lehet, hogy az összességében jól bevált autót tanácsolják az átlagvásárlónak, de azok is lehetnek szopások.  Nem azt mondom, hogy nekem 159, vagy Laguna kell mindenképp. Néztem Avensist, néztem Mazda 6-ot, hidd el, azok sincsenek jobb állapotban még 2 millió Ft közelében sem, azoknál is meg kell fontolni bőven, mire ad ki az ember, hiába japán. Ha álmokat kergetnék, már elhoztam volna az első Alfát 1,2 millióért, aztán meg számolgatnám rá még a fél millió forint javítgatást. Sőt, amit említettünk, Bravot is néztem, ráadásul magyar volt, 1,6 millióért, ROZSDÁS! Chevy Cruze-t is néztem, az ára már meghaladta a két milliót, a kilométer 100.000 alatt volt és rozsdás az alja, holott elvileg azoknak nem is szabadna. Ezt az autót a becsületes nepper is ajánlja ugyebár, de mégsem szól az átlagvásárlónak, hogy a vezérlésmódosító hibája 250.000,- Ft, ami előbb-utóbb előjön. Minden autónak lesz váratlan hibája, erre félre is kell tenni. Volt már 400.000,- Ft-os autóm, egyszerű technika, mégis még ráment ugyanennyi másfél év alatt. Jelenlegi Mazdámra 5 év alatt nem ment el annyi, nem azért mert Mazda, hanem mert megtanultam, hogy állapotot veszünk. Ha azt mondod egy 20-25 éves autóval nincs gond, mert egyszerűbb technika, lehet, hogy úgy van, ha egy gazdája volt és szenvedélyesen szervizelte, de ilyen állapotú autó keresése is álom kategória Magyarországon, ráadásul ha van is, az sem lesz olcsó.  

Előzmény: TudatLan (217453)