kacsa! Creative Commons License 2019.10.28 0 2 23904

"Hát csak ez is azt a rettenet menet-fék szabályzókart kapta?"

Nem kell piszkálgatni.

 

Amivel még sok bajunk lesz, azok a lépcsők. Csak GPS alapon vezéreltek (majd gondolom lesznek GPS tanító menetek). Letiltani le lehet őket menüből, de nincs a mozdonyvezetőre bízva, hogy mikor menjen ki az SK+50-es vagy az SK+35-ös (kb.). Én úgy gondolom, hogy ez a megoldás olyan helyeken elképzelhető, ahol teljesen homogénen egyetlen peronmagasság van. De mi lesz pl. a Déliben, ahol van magasperon meg ilyen SK+20 szerűség is, csak a GPS dönt! Mi fog történni a lépcsőkkel, ha elviszik, mert garantáltan el fogják vinni olyan helyre, ahol nem lett a GPS betanítva (szerelvényforduló összeborul, nem tartják be, különvonat a csajágaröcsögei kolbászfesztiválra)? Legalább abban meg kellene állapodni, hogy ahol nem tudja hol van, tolja ki az SK+35-ös (alsó) lépcsőt, abból baj nem lehet.

 

Az ajtók záródása a flirtökhöz képest nekem úgy tűnik, némiképp lassabb lesz. De lehet ez csak benyomás, majd közlekedés közben kiderül.

Előzmény: segélyvonókészülék (23903)