Törölt nick Creative Commons License 2019.10.20 -3 1 67900

Az ügyfélre sem tartozik a szóbahozott, számonkért dolgok zöme, mert azok a vállalkozás belső ügyei, üzleti titkai javarészt.

Ami a ügyfélre tartozik (vagy éppen az érdeklődő fórumozókra) egy vállalkozás életéből.

Az a NYILVÁNOS adatbázisokból lekérhető, ingyenesen bárki által és bármikor.

----

Van egy kérdésem: olvastál-e már negatív kritikát a vállalkozási tevékenységemről bámely nyilvános felületen?!

Láttál-e elkúrt megoldásról és/vagy szarban hagyot ügyfélről szóló írást valahol?
(merthogy több mint 10 éve vagyok jelen a neten...)


Vagy csak a személyemet támadó aljaskodásokat némely (valami okból) sértödőttek részéről ?
Olyanoktól akik közül amúgy egy sem vett még tőlem soha-semmit, sőt ajánlatot sem kért tudtommal.
Csak online egy nicknév mögé elbújva jár a szája és ömlik belőle az ocsmányság.


Szóval, láttál-e negatív ügyfél kritikát a Famulusról mint vállalkozásról ?

Tudtommal nem, akkor meg.... pedig olykor-olykor hibázunk is.
(többezer ügy során ez kb. elkerülhetetlen agyakorlatban a nagy számok okán)


Pozítív jelzés viszont fellelhető néha itt-ott, pedig azt ugye rikán tesznek közzé az ügyfelek.

 

----


Úgyhogy azt merem gondolni: igenis jó dolog bizniszelni pl. napelem ügyben a Famulus Solarral.
https://forum.index.hu/User/UserDescription?u=1785216


Remek ár/értékű, jó minőségű napelemes HMKE rendszerek érhetők el az érdeklődők számára.

Egy tissztességes helyről, immár 28 éve foltmentes múlttal bíró HAZAI vállalkozástól.


Kérésre megadott refernciákkal... és bizony akadnak akik elmennek kérdezni-megnézni a referenciákat és csak utána rendelnek.

 

Aztán pedig kézről-kézre adnak, ez is vállalkozás életének a része :-)

Előzmény: agyarka (67899)