Az ügyfélre sem tartozik a szóbahozott, számonkért dolgok zöme, mert azok a vállalkozás belső ügyei, üzleti titkai javarészt.
Ami a ügyfélre tartozik (vagy éppen az érdeklődő fórumozókra) egy vállalkozás életéből.
Az a NYILVÁNOS adatbázisokból lekérhető, ingyenesen bárki által és bármikor.
----
Van egy kérdésem: olvastál-e már negatív kritikát a vállalkozási tevékenységemről bámely nyilvános felületen?!
Láttál-e elkúrt megoldásról és/vagy szarban hagyot ügyfélről szóló írást valahol?
(merthogy több mint 10 éve vagyok jelen a neten...)
Vagy csak a személyemet támadó aljaskodásokat némely (valami okból) sértödőttek részéről ?
Olyanoktól akik közül amúgy egy sem vett még tőlem soha-semmit, sőt ajánlatot sem kért tudtommal.
Csak online egy nicknév mögé elbújva jár a szája és ömlik belőle az ocsmányság.
Szóval, láttál-e negatív ügyfél kritikát a Famulusról mint vállalkozásról ?
Tudtommal nem, akkor meg.... pedig olykor-olykor hibázunk is.
(többezer ügy során ez kb. elkerülhetetlen agyakorlatban a nagy számok okán)
Pozítív jelzés viszont fellelhető néha itt-ott, pedig azt ugye rikán tesznek közzé az ügyfelek.
----
Úgyhogy azt merem gondolni: igenis jó dolog bizniszelni pl. napelem ügyben a Famulus Solarral.
https://forum.index.hu/User/UserDescription?u=1785216
Remek ár/értékű, jó minőségű napelemes HMKE rendszerek érhetők el az érdeklődők számára.
Egy tissztességes helyről, immár 28 éve foltmentes múlttal bíró HAZAI vállalkozástól.
Kérésre megadott refernciákkal... és bizony akadnak akik elmennek kérdezni-megnézni a referenciákat és csak utána rendelnek.
Aztán pedig kézről-kézre adnak, ez is vállalkozás életének a része :-)