Mondjuk a ralisportban szükséges teljesítményt ne a Babához viszonyítsd...
Egyébként nem hagyom bántani őt, mert igenis egy őrült pilóta volt, megszállottan szerette az autósportot, eszméleltlel sokat melózott Ferjáncz csapatában,
aztán közben próbálta épitgatnia saját karrierjét. hogy pocakos korára milyen póta volt ne mtudom, de azt tudom, hogy FErjáncz buszában ő főzte a legjobb kajákat, állította össze a leglátványosabb hidegtálakat...
A ralisport szépsége pedig ne ma drágaságában van. A nézők ne mazért zarándokolnak ela világvégére és táboroznak napokig nomáok módjára, hogy azt számolgassák, mibe került az előttük elszáguldó kocsi váltója vagy féltengelye - mert akkor simán bele is bolondulna...
Azt én is folyton dünnögöm, hogy felesleges ndrága ez az eégsz, anno töredék pénzből és kőbatlata technikával is ugyan ekkora áltványosságokat csináltak
ésrosszul leszek, amikor hallom, hogy mibe kerül ma egy olyan virsli Lada, amivel a Rallye Legend-re kiözönlött annyi magyar - e az egy más tészta.
most a kultúrmocsok és az igazi sportteljesítmény között kell különbséget tenni, nem a pénzzel foglalkozni... (Akkor kérdezd meg a Cserkúti Öcsitt, hogy mibe kerül az ő kis modell versenyautóival szórakázni???!!! : ):) :)