Még annyit, hogy az előző pályaszámnál is csak a közvetlen előtte lévő van, a korábbi számok sincsenek meg! Tehát ha régi számozású üzemi kocsi volt (pl. Xg 1234), azt sem tudni, hogy ez teher vagy személykocsi-e?
A sorozatjelek is csak elvétve szerepelnek, akár az üzeminél*, akár az előzőnél, ami szintén okozhat zavart ill. jól kell ismerni a régi számozásokat.
Tehát amikor beírom egy kocsi életútját, akkor azt akár 5-6 forrásból kell összeszedni ill. keresztbe ellenőrizni. És bizony akad szép számmal ellentmondás meg egyéb apróság. Pl. előfordul, hogy csak kijelölt pályaszám, de a kocsira ténylegesen soha nem írták rá (ez a papírokból nem derül ki), ill. ennek ellenére kapott más számot is.
És különösen a régi üzemi kocsiknál előfordul dupla ill. tripla kiadás is, ez igen szép kavart tud okozni. Duplázás van a 117-es és a 900-as számozási rendszerben is.
*Ez a pályaszám csoportból valamennyire sejthető.
(Még itthon vagyok "adatmentesen".)