Stetten Creative Commons License 2019.10.14 0 0 5320

Az acél lengökarokat ki lehet váltani egy az egyben az olcsó lemez lengökarral. Én tuti nem fogok drága acélt beletenni egy 20 éves autóba ha majd arról lesz szó.

Nekem egyetlen egy autómban sincs olajleeresztö csavar. Pont a menetprobléma miatt. Mindegyikben van olajleeresztö szelep, ami megkönnyíti az olajcserét is, meg a menettel sem lesz probléma többé. Egyszer betekertem, beragasztottam menetrögzítövel, áldás békesség...

A lámpa javítási igény kérdése. Ha mondjuk 40000/db egy komplett felújítás, akkor én inkább 60-ért újat vennék. Ha 20-ból kijön darabja, akkor megéri javíttatni. Ha foncsorozni is kell, meg a búra is matt, akkor nehéz ügy. Az a cucc amit én szoktam tenni a lámpabúrákra (Innotec liquid glass) csak az anyag 15000Ft/lámpa. Ez a gyári bevonat (ilyen anyaggal csináltuk a fényszórók bevonatait Gyöngyösön). Nálatok annyival könnyebb hogy lehet fóliáztatni. Nálunk meg tilos bármilyen fólia a fényszórón. Söt, a lámpa búra polírozás is illegális, csak azt nem tudják ellenörizni ;-)

 

Ez így mindenestől már könnyen elérheti a fájdalomküszöböt, pláne egy 18 éves autónál... bármennyire is egy AUDI.

 

En ezért mondom hogy az Audi sosem lesz a szegény ember autója. Drága hozzá minden, és a kereskedés nem nézi hogy 3 éves, vagy 20 éves autóhoz kell az alkatrész. 

Előzmény: Octi19 (5319)