I.Blasius Creative Commons License 2019.10.11 0 0 626

Köszi, megnézem!

 

A kidolgozási minőség szerintem nagyon sokat javult, egy mostani Keeway azért felveszi a versenyt már egy olcsóbb "márkás" robogóval. Pl. az általam dicsért Address kidolgozása nem olyan stílusos, mint a Zaharáé, az még inkább a Kymco Agility féle bumfordiságra hajaz. A kapcsolók normálisan működnek, a műanyag burkolatok már nem állnak el (a 2008-as Benelli Pepém hátsó indexe pl. úgy lefittyedt magától, hogy nem tudta a szerelő se fixálni, mert a szára melletti műanyag burkolat valahogy nem ment vissza a helyére.), a fényezés nem pattog, a motorból nem csöpög semmi (a Pepémből pl. folyt az olaj, szét kellett kapni a burkolatot, hogy a bilincset cseréljék).

 

Amióta 3 éve a mobilom is kínai, valahogy jobban megbízok már bennük, mint régebben.

 

Amúgy onvastam az onroad.hu-n a Keeway Cityblade 125 tesztjét, alig drágább, mint a Zahara, lényegében ugyanaz a motorjuk, ha nem Vespa koppintást akar az ismerősöd, lehet, érdemes kipróbálni egy PCX koppintást is:)

Előzmény: gzsolt1969 (625)