Ermak Creative Commons License 2019.10.10 0 0 202648

A pulzus - az aerob tartományban legalábbis, ahol Te is futsz - egyenesen arányos a sebességgel. (Leszámítva az olyan eseteket amit Ati írt, hogy túl lassú tempónál rosszabb a futótechnikájának a hatékonysága.) Az általad leírt két adat (7:00 - 156-os átlagpulzus és 8:40 138-as átlagpulzus) ragyogóan megfelel a fenti szabálynak.

 

Szóval az a helyzet, amit Csempa enélkül is megsaccolt: jelenleg ennyi az állóképességed/teljesítményed. Nekem ennek a javítására jól bejött a 70% HR körüli futás. A max HR meghatározásához én is futottam sprintet (193 jött ki) amihez hozzáadtam 5-öt, mert jó eséllyel nem tudjuk megfutni a maximumot.

Elvégeztem az alábbi linken található két tesztet is; azok is 195-200-at adtak ki.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=145921193&t=9006174

 

Csináld meg, átlagold a hármat, vedd a 70%-át, a kapott érték alatt-felett 5 ütésre állítsd be az órát, és fuss ebben a tartományban amennyit jólesik, lehetőleg minél gyakrabban, ahogy Spenót írta. Pár hónapra, fél évre ez bőven elég "edzéstervnek", a többi majd rugalmasan alakul. Ha végképp nem bírod ezt a lassúságot, akkor tekerd 5 ütéssel feljebb a tartományt.

 

Előzmény: pego123 (202644)