Igen, köszönöm a megerősítéseket, a kimerítő segítséget, és válaszokat!!!
"a szükség és hiány nagy úr, ezért nem válogattak a szerelvények összeállításánál!" Igen, ezért gondolkodom univerzálisban.
Digitálisban megy a munka. Minden kocsiban van külön-külön funkciódekóder - PACO oldaláról felhasznált, saját gyártmány. A VT 185 motorvonat, és a VT 195 vezérlők is mind beépített KKK-val rendelkeznek.
Az áramátadós lehetőséget elvetem, mert tudom hogy macerás összekötni a csatlakozásokat.
Arra jutottam, hogy van két olyan vezérlőkocsim, amin mind a két végén van kinematika, így ezek besorolhatók, mindkét oldalukkal szerelvénybe, vagy csak önálló vagonként is, mozdony után. Itt mind a két végén lesz vörös zárfény, mely menetirány szerint aktiválható lesz. Ha ez a kocsi éppen vezérlőként működik, akkor felkapcsolható rajta az előre 3 fehér fény, és a maradék kimeneten meg a kocsi belső világítás kapcsolhatósága megmarad (így jön össze a 4 kapcsolható kimenet)
A 3-ik vezérlőnek csak az egyik oldalára építettem kinematikát, a vezérlő vége szépen el van látva mindenféle horoggal, meg kábelekkel, így ott mozdonycsatlakozás nem lehetséges. A túloldalon ezért kimaradnak a vörös zárfények, cserébe a vezérlő oldalon lesz előre két fehér, fönn a csúcsfény, és a vörös kapcsolhatósága, plusz a teremvilágítás.
Így le tudok fedni mindenféle variációt, és még egy gőzös is húzhat egy (kettő/három) vezérlőkocsit VT 195-öt.
Kicsit beégett nekem ez a motorvonat szerelvény dolog, de talán csak sikerül összeállítani.
Most a piros LED-ekre várok Kínából. Ha azok megérkeznek be tudom fejezni.
(A motorkocsi is hasonló extrákkal van ellátva: ott is kapcsolható a csúcsfény, vontató üzemmódban lekapcsolhatók arról az oldalról a zárfények, és PMT hajtás van benne...)