korpi41 Creative Commons License 2019.10.06 -1 0 20028

"Középen a két feloldó és két vágányút gondolom a páratlan oldali menetekhez (nem kell jelzőblokk, saját magamnak nem kell kiadni).

Igen, de azért nem magától értetődő. :-P"

 

Hogyan működik?

 

 

"Volt ellenmenet- és utoléréskizárás (75 Hz-es foglaltságérzékeléssel - mivel másképpen az elágban nem tudtak volna zárjelzőt ellenőrizni)"

 

Melyik szakaszon volt 75 Hz-es foglaltságérzékelés?

 

 

"Az állomás eleve fényjelzősen épült?

Eleve annak épült, de a berendezés elkészültéig kezdetben még üzemelt egy blockzár alatt tartott alakjelzős jelzőberendezés."

 

Miért ilyen hosszú az állítóbak?

 

 

És ha esetleg még egy kérdés belefér: hogyan működött az elágazás biztosítása? Mire jó a segédblokk? Déli irányban Beremend volt a szomszéd állomás (most néztem egy 1978-as fentrol.hu-s képet, és azon az látszik, hogy BCM gyártelepről megy a vágány a cementműbe, és a beremendi vágány megy az elágazáshoz, és a kettő között nincs kapcsolat)?

Előzmény: Divrotcé (20027)