Többször elhangzott hogy hazai igények szerint gyártott változatok jönnének. Szóval meg nem eskūszök rá, de elméletben 55. Ha 44 az pedig akkor egy beárazott tétel lenne.
Ha a KF41 és a Marder föegységek , még mindig 50%csere-szabatosak /...ránézésre pedig nem/, pl.görgö (?) Akkor már érteném hogy miért döntözhet elsö kanyarba Ausztráliába . Ha a v4-be is rendszeresitik, akkor talán kockázatmentes. De azért egy Ausztrál gyözelem is sokat mutat-hat pluszba. Üzletileg is biztató:) a marketingje.
Van viszont a beakadt találat faktor, abba a nagyobb méret viszont meghatározó . egy-egy 50 centis túlnyúlás nettósitva a valóságban duplázhatja is a találat esélyét. Az ApS és a Dizájn persze besegit, de nem minden körülmény között. Szvsz ha egy 6 személyes ifv-be, ha lehet szoritanak helyet egy 7.diknek is az már szinte 20% javulás, csak hivatalosan nem irhat senki ilyet egy brossúrába , vagy legalábbis elvétve. Székeltolással ennyi pedig elvileg megoldható valamelyik oldalon. ~no mindegy rosszul nem járnánk egyikkel se.
Azért csak óvatosan a kótyavetyével, mert V4 sajtóban még mindig olyanokat irnak 'magyarokról" mintha Csaucseszku sajtóját olvasnám.. és ez a Eu'