"Ezzel, ha szeretnének foglalkozni, biztosan tudnának."
Ha neki nincs kedve a honlapra értékelhető tartalmat csinálni, akkor megcsinálja helyette más. Van erre is szakember. Szóval ezt az indoklást nem veszem be.
"szellőztető gépet amúgy fizikailag szerintem nem tudnának többet gyártani, mint amennyi a megrendelésük"
Tehát azt állítod, hogy a jelenleg gyártott mennyiségnél sokkal több termékre volna fizetőképes igény, de egyszerűen nem képesek megoldani a darabszám emelését? Ezt az indoklást sem hiszem el. Ha ő nem tud megoldani valamit, akkor minden problémára van problémamegoldó ember.
"De butaság egy adott cég marketing tevékenységét összekeverni a termékeivel"
A termék(ek) műszaki leírása és egy árlista még nem marketing. Sőt, az elérhető plus nyereséghez képest gyakorlatilag nem is kerül semmibe.
"Talán pont az az összefüggés, hogy azért olcsó, mert nem reklámoz. "
Egy normális honlappal jelen lenni az interneten az még nem reklámköltség, csupán annak jele, hogy a cég nem komolytalan. Egyszer kell rendesen megcsinálni és (az ő esetükben) utána talán évekig nem kell hozzányúlni (maximum időnként átírni az árakat).
A reklámköltség az egészen más dolog, az folyamatos/rendszeres kiadás.
Van egy öreg haverom, 60 éves asztalos mester. Na ő mondja azt, hogy "az internet egy hülyeség", van számítógépe de csak passziánszozik rajta, van email címe, de csak kap leveleket, ő még életében nem írt egyet sem, van honlapja, de csak azért, mert én csináltam neki. Na a BBvill esetében is valami ilyesmit gyanítok ;)