4728ITI Creative Commons License 2019.09.26 0 0 23140

Szia!

Másik fórumba ezt írtam a világításról és az indexről kedvcsinálónak:

Először a világításról:

 

Kapcsolási rajz, kivitelezés, 2x6W-os bilux ledes "izzó" (M2S-80/W).

A genrátor tekercse max 20W-os, ebben a kapcsolásban mindkét vége ki van vezetve. Nincs kapcsoló, nincs akksi, ha elindítom a motort, a világítás is indul. Hátulra bármilyen 12V 2W-os ledes "izzó" megfelel.

Az index:

Kapcsolási rajz, alkatrészek (2 db. Li-Ion 2600mAh akksi, elektronika, 3W-os Power led), kivitelezés asztalon (csak az egyik oldal), felül a zöld visszajelző led. Bármilyen kapcsolóval működik, álló motornál is. A két akksit külső töltővel kell tölteni, amit elegendő 4-6 havonta elvégezni, a kis fogyasztás miatt. Erről a két akksiról megy nálam a féklámpa is, ami 4 db 1W-os Pover ledből áll. A 3W-os Power ledeket be kell építeni a lámpákba, amit én foncsorba tettem a jobb fényszórás miatt. A ledek fényereje azonos, vagy nagyobb a hagyományos 21W-os izzókénál. Bármilyen motorra felszerelhető, független a motor világítási rendszerétől. Nincs szükség savas akksira!

 

A lehető legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás. A motoromon ez a világítás másfél éve hibátlanul működik. A LED-es izzó fényereje nagyobb, mint a 35W-os halogéné. Az index korábban került a motoromra, a fénye erősebb a 21W-s izzónál. Ha rásüt a nap akkor is jól látható. Ha kíváncsi vagy a részletekre, szívesen írok róla és teszek fel képet.

Előzmény: GöriApó (23139)