SULEICA5 Creative Commons License 2019.09.17 -2 15 214959

                      Te sem láttad az Anna Petrenko-t ?

 

Anna Petrenko a Dnyepropetrovszk 4. körzet polgári légiirányítója biztosan megtudná mondani, hogy miért irányította az MH-17 járatot és csak ezt az egyet oda , ahol a vesztét lelte,holott a nemzetközi útvonalon más gépek is repültek egymást követve és magassági elkülönítéssel az adott időben

(Az ukránok által kitalált , az MH-17 üzemanyag megtakarítási útvonal változtatása egy mese, mert a repülőgép nem magától tért le a nemzetközi légifolyosóról .

TCAS (Traffic Collision Avoidance System ) szerint repülve a légifolyosón, ha a pilóta letért volna önkényesen a légifolyosóról , akkor az adott körzetet felügyelő légiirányító ,látva a radarján a forgalomban lévő gépeket, azonnal rászól rádión, meghívva a repülőgép fedélzetét , először közölve, hogy letért a nemzetközi útvonalról, majd utasítja a visszatérésre ,megadva a magassági és irány koordinátákat.

Az ukránok azt akarják megetetni a közvéleménnyel, hogy Anna Petrenko 13.08 UTC-kor fogadta a szektorába belépő MH-17-et

12 perc rádióforgalmazási szünet(Az ukránok szerint)

majd Anna Petrenko megadta az új irányt, amit az MH-17 nyugtázott 13:19:56 UTC-kor.

Anna Petrenko 13:20:00 UTC-kor ismét módosít a repülési irányon.

Az MH-17 járat repülőgépe 13:20:03 UTC-kor megsemmisült

 

Anna Petrenko azonnal rendkívüli szabadságra megy .Az eset óta elnyelte a köd. A holland vizsgálóbizottságot érdekes módon nem izgatja, hogy hová tűnt Anna Petrenko és miért tette azt, amit tett.

A holland vizsgálóbizottság tétlensége hamar páni kapkodásba fog átcsapni akkor, amikor majd a katasztrófát elszenvedett hozzátartozók megindítják az egyéni keresetüket a bíróságon.

Hollandiában ennek komoly belpolitikai következményei is lesznek, mert a vizsgálóbizottság becsapja és félrevezeti, cinkosságot vállalva Ukrajnával, a holland közvéleményt.

Emlékeztetőül: Ukrajna Hadserege, Luganszkban és környékén több BUK -üteget állomásoztatott. A fegyveres összetűzések előtt az ukrán hadsereg az összes BUK -ot vagy saját lánctalpain , vagy trélerre rakva elszállította a térségből , kivéve egy darab önjáró BUK -ot, amit a laktanyában hagytak, de kiszerelték belőle a célzó elektronikát. (Ez volt a csali BUK) A híradások akkor erről széles körben beszámoltak, kihangsúlyozva, hogy a BUK egy használhatatlan fémtömeg, csak ócskavas. Amikor az MH -17 esete megtörtént ,akkor Ukrajnában a híradások elkezdték ontani azt a maszlagot, hogy az MH -17 -et a „csali Buk -al „ lőtték le . Akkor már hallgattak arról , hogy az használhatatlan.

Az SZBU elkezdte terjeszteni azokat a felvételeket, amelyeken egy BUK-ot tréleren szállítottak, ami az ukrán hadsereg azon BUK-ja volt, amely járásképtelensége miatt a többi járásképtelen BUK-al, tréleren lett a kivonuláskor Luganszkból elszállítva Zaporozsjeba. Az SZBU ezt a képet megcímezte úgy , hogy az oroszok BUK-ot szállítanak a szeparatistáknak, amikor a „csali BUK”- sztori esete már nevetségessé vált

A szeparatisták az összes ukrán repülőgépet és helikoptert amit lelőttek, 6 ezer méter alatti magasságig tudták csak lelőni, mert csak ilyen magasságig használható fegyvereik voltak .

 

Az ukránok szerint Anna Petrenko csak ennyit és nem többet forgalmazott az MH-17-el: