Realtukko Creative Commons License 2019.09.11 0 0 51415

Nyilván semmi sem szentírás, de 30 ezerrel nagyon kockázatos szerintem. Az én saját tapsztalatom szintén németországi 30 ezrenként cserélt olajos autónál CCZB motorral (az CCZA pepitában) olajzaba volt. És nemcsak nekem.

 

Ha nem ragaszkodsz az O2FL-hez, akkor ha van rá keret, szóbajöhet az O3 Rs. Abban már az EA888 3. generációja van, ami sokkal jobb az első kettőnél, mind az olajzabálás, mind a láncnyúlás jóval kisebb veszéllyel áll fenn.

De persze ez se régi Suzuki benzinmotor, hogy "tőccsé olajat meg benzint oszt megy". Viszont amit cserébe ad, az is más szint. :)

 

B terv:

 

Facelift előtti Octavia 2 BWA motorral. Láncgond itt nincs, olajzabálás itt is van, de valamivel olcsóbban javítható. De még itt is szép összeg lehet. Viszont elég sokat ismerek 300 ezer felett, szóval azért jó tud lenni megfelelő karbantartással.

 

C terv:

 

Ha nem csak Octavia jöhet szóba, de 2010-2012-es évjárat környékén keresgélsz, viszont szíjas motort akarsz:

 

Seat Leon Cupra R, Audi S3, Vw Golf VI R

 

Jellemzően 265 ló körüli autók, és mindhárman szíjasak. (Golf VI GTI, Seat Leon FR viszont nem!)  

Előzmény: Iconingyoursoul (51412)