nikita53 Creative Commons License 2019.09.07 0 0 217397

Köszönöm az érdeklődést a probléma meg oldódott immár 2 hete. Azóta,hogy lekopogjam rendben minden. Most még van egy olaj és egy vezérlés csere. Eléggé zsebbe nyúló volt a mutatvány. A 4 db. injektor csere megoldotta a problémát. Azért nem csak adott hengernél mert nehogy már legközelebb másik miatt kelljen bontani. Nagyon nem egyszerű a kiszerelés. 85 papír darabonként + tömítés + munka díj. Nekem sajnos nincs műhelyem így szerelőre vagyok utalva. Egy másik oldalon eladásra kínáltam az autót nyomott áron erre jelentkezett egy sorstárs és meg súgta a hiba okát. Azt mondta nehogy elherdáljam az autót ilyen kis pénzért. Ő közel 1 évig szívott ezzel a problémával és senki sem tudta meg mondani a hiba okát. Elkezdték cserélgetni az alkatrészeket így jutottak el a hiba okához. Azóta már segített más embereknek is akik ilyen jelenséggel szívtak. Nem csak a JTS ilyen gyorsulásnál volt 1.8 TS em is  az is ilyen volt alacsony fordulati tartományban viszont 100 fölött meg jön a nyomatéka. 100 nál nem kell vissza kapcsolni meg jön a nyomaték meg ezeket pörgetni kell akkor mennek ez az én tapasztalatom. Nekem nem érte volna meg egy új autó ebben sincs sok mert alig használom. Ami viszont nem egészséges  neki rossz időben többet megyek városban mint országúton. Nálam még autópályát sem látott. Azt hiszem ezzel a hagyománnyal szakítok és havonta elmegyek egyet pályázni. Ártani nem árt neki az biztos. Sajnos mindenhol lepattintottak,hogy nem tudják bemérni az injektorokat mert magas nyomáron dolgoznak volt a válasz Pedig most is szívem szerint beméretném a régieket. Több helyen is azt mondták,hogy ezek az injektorok 100000 nél már kezdenek kehesek lenni nem tudok vitatkozni ezen mert nem értek hozzá. Viszont a tapasztalat őket igazolja. Másoknál is 100000 + X km után jelentkezett a hiba. Mindegy lényeg,hogy megoldódott a probléma és a szerelő azt mondta,hogy sem szívó torok sem a szelepszárak nincsenek el kokszosodva. Legalább ezt tudom.

Előzmény: TudatLan (217395)