Az ÁLLÍTÁSODAT vitatom. Nem fogadom el amíg nem látok erről vmi kivonatot.
Vmi dereng hogy a SZÍNÉSZEKNEK A GÁZSIJA akkor ugrik egy sorozatban érdemi szintre, de a sorozatok jövedelmezőségéről ilyet soha nem hallottam, így fenntartom a kételkedés jogát. Tehát: forrás?
Ismételten ragaszkodsz továbbá egy szalmabábhoz, miszerint "senki nem tervez két évadosra sorozatot. Persze, nem tervez. NA ÉS? Senki nem állította hogy a Joey-t 2 évadosra tervezték volna, még azt sem hogy előre megtertvezték volna a tartalmát (pedig utólag az is lehetne). Viszont a Joey sosem volt önálló sorozat, amit számítsába kell ám venni a dolgoknál, plusz összekevered a JÖVEDELMEZŐSÉGET a MINŐSÉGGEL.
Amúgy meredeken el vagy tájolva ott is, hogy ne lehetne jövedelmező egy ötnél kevesebb évados sorozat - l. pl. Hősök, vagy Lost. Amik amcsi sorozatok, és messze nem tervezték 5 évadosra őket. De nem tervezték 5+ évadosra az Elveszett Szobát sem, a 13 ok amiért...-et is 1 évadra tervezték, a Xéna 1-2 évadosra lett belőve (amiből 6 lett), és a Disney-Chanel akkor állításod szerint még soha nem produkált hasznot (1-3 évados minden tetves sorozatuk).
Másik oldalról a Lost ugyan meglett 5 évados, a Trónok Harca egyenesen 8-at, jövedelmezőek voltak mint a fene MÉGIS AKKORA BUKÁSOK MINT HÁROM HEGY.
A Joey viszont egy tökéletesen jól felépített show, mindegy mennyire nem tetszik ez a fajtádnak, akik Szart Warrsz 7-8-ra élveznek.
Kurvára nem az egyetlen faktor ki mennyi pénzt vágott zsebre. Kivéve egy pszichopatának.
s03e01
Nem kéne úgy tenni mintha itt bárminek lenne következménye...!
s03e02
Csendlör megbaszott egy (felfújható) bárányt? Hö, hö.
s03e03
Az egyetlen új történet Fíbíé. Egyébként Maunika továbbra is depressziós, kac, kac.