Robaj+ Creative Commons License 2019.08.19 0 0 1108

Ez nagyon jó dolog az első bekezdésre értem, erre szokták konyha nyelven mondani, hogy abból főzünk ami itthon van és egy egyedi motorka született.

A Rigák szerintem is 2.2-2.5l fogyasztanak átlagosan, ez normál helyzet.

A Magneti Marelli gyertyáról mi a véleményed illetve milyen tapasztalatokat szereztél ?Nekem eléggé idegen ez a gyertya típus, én inkább Brisk hívő vagyok hiszek abban hogy jól fog menni a motor Brisk gyertyával szerencsére mindkettő szereti.

a Terra tekercses, trafó nélküli gyújtás elkezdte megenni az elektródát. " jó hogy írod mert a Komar is ezen az elven működik és nem is figyeltem erre a dologra mutatkozik e ...

 

A Verhovetta nagyon klassz kis járgány jól megcsináltad-építetted, mennyire lett kényelmes ? a sport kormány miatt olyan a látszat mintha rá kéne feküdni a tankra hogy elérd, de a látszat néha csal szokták mondani.A 210es hengerét rátenni elég "divatos" dolog és való igaz biztos jobban fog menni és erősebb lesz tőle, ha például én ezt szeretném elérni akkor inkább vennék egy Babetta 210 est az jobban megy mint a 207es és erősebb is.

 

Darusferinek holnap nézek Riga visszapillantó tükröt a börzén, ha nem lesz túl drága abban az esetben elhozom, János elmondása alapján vett már kétszáz és ötszáz forintér is, de volt olyan esett hogy több ezeret is elkértek érte.   

 

Hogy kell elképzelni a röpsúlykuplungos Rigát? olyan mint a Babetta nem kell manuálisan váltani hanem automata a váltás, mert váltani jó dolog attól függetlenül hogy a Babettán nem kell ott az egy kényelmes dolog, de egyébként jó úgy motorozni, hogy te kezeled manuálisan a váltót még ha csak két fokozat is van. Ennek a fejlesztésnek mi volt a kiindulási pontja ? amitől indokolttá vált és megszületett a Babetta kuplung Rigára készítve.

Szeretném megérteni. 

 

Előzmény: vermestibi2 (1104)