Itt egyvalamit megemlítenék. Ha már Il Leone konkrétan említette is Münchent.
Eléggé közismert magyar fórumozók körében is a müncheni S-Bahn és a Stammstrecke. Ez 11,4 km hosszú, ebből 4,3 km az alagút. Ha csak a belső szakaszt nézem, a Donnersbergerbrücke és az Ostbahnhof közti szakasz 5,7 km, a következő állomásokkal: Donnersgergerbrücke, Hackerbrücke, Hauptbahnhof, Karlsplatz, Marienplatz, Isartor, Rosenheimer Platz, Ostbahnhof. Az átlagos megállótávolság 808 méter. Mindezt 220 méteres állomásokkal.
A budapesti négyes metró 7,4 km tíz állomással, az átlagos megállótávolság 820 méter.
A Magyarországon valamiért kevésbé ismert, pedig legalább ugyanilyen jelentőségű frankfurti S-Bahnon a City-Tunnel 6,4 km, az állomások Hauptbahnhof, Taunusanlage, Hauptwache, Konstablerwache, Ostendstraße, Lokalbahnhof. A konkrétan az alagútban fekvő állomások itt is átlagosan 800 méterre vannak egymástól.
A Hbf - Karlsplatz távolság 520 méter, a Hauptwache - Konstablerwache 610 méter.
Szóval egyáltalán nem magától értetődő, hogy vasúti megoldásnál jóval kevesebb megállóra lett volna szükség.