vrobee Creative Commons License 2019.08.19 0 4 319406

Vrobee, ahogy szokta, majd rámszól, hogy lehet ez több is, szóval legyen 8.000,

:DDD

 

Véletlenül se szeretném az mondani, hogy ez ne volna jelentős, de az általad vizionált, a kínált közúti kapacitást szinte megfelező változtatásokat semmiképpen nem indukálna.

Szerintem a jelentősége nem az Osztyapenkó forgalmára vetített százalékos arányban van, hanem abban, hogy pont azok az utazások kerülnek át metróra nagy arányban, amiknél igazán hasznos a módváltás A rossz közlekedésű agglóból induló, a belvárosban ill. sűrűn beépített területen végződő utazásoknál az ponton az autós és a város érdeke egybeesik. A bevezető autópályák ettől még nem fognak kongani az ürességtől, mert egy csomó más úticél van. De ha az eltűnő autók - szélsőséges esetként - mind a Nagyszőlősi út vagy a Hegyalja-Rákóczi útvonal forgalmát csökkentik, az nem kis fegyvertény.

Előzmény: attus germanicus (319401)