attus germanicus Creative Commons License 2019.08.18 0 5 319385

>B-terv:  megoldható - e az Alstom metró kétámneművé tétele, hogy a MÁV hálózatán tudjon közlekedni? (áramszedő elfér-e a tetején?)

Igen. Nem állítom, hogy gazdaságos volna, de elvileg lehetséges. A peron súlyosabb probléma. 

És akkor arról most nem beszéltünk, hogy egy 80 méteres Alstom-metrót, a keresztirányú üléseivel kiküldeni mondjuk akár Tatabányára, elég rossz vicc lenne. Nem férne fel minden utas, és aki felfér, az is jelentősen kényelmetlenebbül utazna, mint most. 

 

Lássuk be, ez a hajó elment. Függetlenül attól, hogy szerinted, szerintem, vagy bárki más szerint jó ötlet lett volna-e a négyes metró helyett nagyvasúti alagutat építeni, a nagyvasúttal való összekötés ma már gyakorlatilag nem lehetséges. Pont.

 

>egy 5 szintes mélygarázst, kb 5000 férőhellyel P+R parkolos végállomással

És hordjanak oda buszok még párezer utast. És akkor építették egy gyorsvasutat, nem mérem most le, de kb. öt kilométer hosszan, napi húsz, egye fene, legyen harmincezer utasnak. 

 

Ez a legnagyobb baja a "vigyük a metrót Újpalota helyett Budaörsre", és más hasonló logikának. A megtérülési mutatói drasztikusan rosszabbak lennének, mint az agyonutált újpalotai változaté. 

Előzmény: -Smiley- (319383)