névtelen Creative Commons License 2019.08.18 -5 3 319371

Egyébként az M4 plusz pont erről szólt volna: a dugóhatáron túl kimenni, a mai vasúti infrán. De, ez el lett építve, csúnyán. Sokkal korábban el kellett volna kezdeni, és igen, ennek az lesz a következménye, hogy pár év múlva az ingázással is gáz lesz volna. Demszki Gábor nyugdíjas főpolgármester pedig békésen gondol vissza a régi szép időkre, ahol is 50 évre tönkre vágta Budapestet... sajnos ennek a jövőre nézve is hatásai lesznek.

 

És, amennyi pénz van és amennyi kellene - ha ésszerűek vagyunk - tökéletesen kizárt az M4 további hosszabbítása, több és olcsóbb  megoldás kell.

 

Amit szerintem drága, de meg kell építeni, az az M5, a Szentendre, Ráckeve és Csepel összekötése a város alatt. Ezt végre úgy kellene megcsinálni, hogy a dugózónából kimenjen a metró..

 

Ezen kívül észszerű Rákospalotára a villamos, de nem a Keletiig, hanem át a belvároson. Ám, ott is probléma az, hogy ez kapacitás hová menjen a budai oldalon.

 

Ezen túl, a budai fonódó is úgy lett tervezve, hogy azzal, hogy Budán továbbmegy, Pest felé (47/49) csak a szükségesnél ritkábban tud járni.

 

Nagyon hiányzik egy teljes várost lefedő koncepció, tervekkel, árakkal, lehetőségekkel és legfőképp összefüggésekkel. Ami mentén lehet haladni - és nem úgy, hogy ha egy politikus kitalál valamit és erős, abból lesz valami, hanem erős, nem lesz...

Előzmény: 18-09 (319368)