Törölt nick
2019.08.17
|
|
0 2
63417
|
Indok volt mindig nagyvasútnál is. Lásd. Veszprém-Alsóörs, a vonat zavarta a pártház nyugalmát, ezért találtak olyan számokat, amire lehetett mutogatni. Kihasználtsággal nem volt gond, személyszállítás terén, tömött vonatok jártak rajta, aztán jött egy esős munkaszüneti napon végzett utasszámlálás, meg mutogattak a teherforgalomra, ami a koncepció által meghatározott minimum alatt volt. Eleve hasraütés szerű adatok voltak ,hogy ha a személy VAGY a teherforgalom bizonyos határ alatt van, akkor lehet vizsgálni, hogy meg kell-e szüntetni vagy sem. Ott a személy magasan felette volt a teher minimálisan alatta hát mutogattak a teherforgalomra és megszüntették. Aztán meg a buszok nem győzték a forgalmat úgy se, hogy Barkasokkal hordták a busz után a csomagokat és a buszos pótlásra a vasút felújításához szükséges pénz majd dupláját költötték el.
AEGV esetében is először a legforgalmasabb Békéscsaba-Békés szakaszt szüntették meg. |
Előzmény: erdőszéli (63414)
|
|