Kösz! És tényleg, lesz ez az új IC.
Ütemen felül közlekedik, teljesen felrúgva a megállási rendet. Kimarad Ferihegy, Cegléd, Nagykőrös, Kkfh, Kistelek, Szatymaz, magyarul csak Kecskemét az egyetlen köztes megálló. Úgy néz ki, mint valami marketing célú vonat, ahol majd megjáratják az IC+ kocsikat, és lehet promózni hogy Szegedre rövidült a menetidő az új menetrendben... Hetente egyszer.
---
Ha már 130-as vonal, álmodozzunk egy kicsit ütemen felül: most hogy megépült a vágánykapcsolat Népkertnél, elvileg be lehetne vezetni a közvetlen Szeged-Szolnok járatokat is. Pályakapacitás most lesz bőven Vásárhely-Szeged között. (Amennyiben elindul a Tram-Train, kérdéses persze hogy beleférne-e a menetrendbe - csúcsban biztosan nem, azon kívül viszont lehet.) de addig is egy érdekes kísérlet lehetne, gyorsított megállási renddel.
Ja, persze, szent vonatkilométer és működőképes usgyi alapkövetelmény lenne hozzá.