Elvileg igen, Sóstógyógyfürdőig tervezik a menetrendszerű forgalmat újraindítani, de ha tovább is jutna, az jó dolog lenne természetesen. Most azért jött fel újra ez a téma, mert az EU-s kisvasutas penzből kap a MÁV által üzemeltetett Nyírvidéki kisvasút, bár annak is csak a tervezésére, reméljük nem tervek maradnak.
Az 1. ütem (2020 elvileg!) csak a pályára vonatkozik
"Nyíregyháza-Sóstó vonal felújításának tervezése" ami alatt véleményem szerint min. síncsere kicsit nagyobb profilmagasságúra, ami nagyobb teherbírást és pályasebességet biztosít (ha jól tudom) és egy aljzatrekonstrukció, szintén a biztonságosabb és gyorsabb közlekedés érdekében, de nyugodtan javítsanak ki, ha tévedek vagy valamit rosszul mondok azok akik jobban értenek hozzá ;)
Ha jól láttam azokon a szakaszokon ahol civil ember is simán odajuthat semmi rosszaság nélkül, ott betonalj van, de ez lehet korántsem igaz az egész fent említett vonalrészre