saabee Creative Commons License 2019.08.14 0 0 1877

Folytatódik a történet sajnos :(

 

NÍVÓ-t soha, senki ne vegyen!

 

A lenti probléma rendeződött (röviddel a bejegyzés után) cserélték a kilincset...

Viszont, most, hogy a hőszigetelésnél tartanak a munkálatok egy újabb, ezúttal garanciális, probléma merült fel. Az ajtó külső, borító lécezése hihetetlen silány minőségű. Ezek (az egyébként rétegelt lemezből készült elemek...nem is értem...) hosszanti irányban egészen egyszerűen szétváltak (a szigetelő emberünk fedezte fel, elsőre csak azt hitte meg van karcolva...de nem!). Momentán még csak hajszálrepedések, de az ajtó alig pár hete van a helyén. Ha ezt víz éri, menthetetlen lesz...

Így néz ki:

 

Lehet, hogy egy szimpla rossz sorozatot fogtunk ki, és csak egy egyszeri gyártási hiba. Momentán nem is ez a lényeges, hanem a hozzáállás.

A problémát több, mint 2 hete jeleztem e-mailben. Arra még csak reakció sem érkezett. Elkezdtem telefonálgatni. Eljutottam a Petz Viktor nevű jóemberhez, akihez a garanciális ügyek tartoznak. Ő megnézte, látta, hogy mi a bibi, mondta küld egy embert, aki a helyszínen orvosolja  dolgot, igaz, azt nem tudja mikor lesz ez. Mondtam neki, hogy ettől tekintsünk is el. Ez az egész egyértelmű cserés, mert most viszonylag könnyen ki lehet cserélni (nincs kiképezve a spaletta - igaz, csak kívül ugye...- stb.) Jójó, megbeszéli a főnökével és visszahív.

Azóta is...mindezt úgy, hogy naponta, kétnaponta hívom (de mindig a start mezőre kell visszaugrani, mert fogalma sincs ki vagyok, mit akarok stb.). FELHÁBORÍTÓ! Amikor mondom, hogy minden nap számít, mert áll a szigetelés/színezés emiatt, akkor azzal takaródzik, hogy lássam be, nem 2 perc elutazni hozzánk (segítek, Paks, 110km...pályán 1h, nagyon max 1h30m...).

EMBER! Ugyanannyit fizettem, mint, ha hibátlan lenne!!! Most már sok esetben fel sem veszi a telefont...Egészen egyszerűen eszköztelen, tehetetlen vagyok/kezdek lenni... Ha valakinek van tippje, hogy hogyan lehet érdemben hatni rájuk, akkor szívesen fogadom! És/vagy a főnök úr telefonszáma is jól jönne!

 

Ne vegyetek NÍVÓ-t véletlenül sem. Nem gondoltam volna, hogy 2 hibátlanul beépített ajtó után ezt mondom valaha is. Ez, amit az ügyfelekkel tesznek/megtehetnek mindennek a legalja. Gusztustalan egy banda.

Előzmény: saabee (1860)