raider Creative Commons License 2019.08.13 0 0 23768

Az a baj, hogy a gyári Kayaba simán csinált olyat, hogy 9 hónap után elkezdett folyni. Elég sok utánajárásba került, mire garanciában sikerült kicseréltetnem (pl. kellett számlát szereznem a beszerelésről... :)))) ).

A 2000-es években, amikor még nem túltárolt, kiöregedett szarokat adtak el gyári alkatrészként, és jól működtek, akkor a kocsi sport fokozatban atomkemény lett, komfort fokozatban meg túl lágy. Később jött nekem is ez az életérzés, hogy sport fokozatban valóban keményebb, de messze nem jó (hozzájárul persze ehhez az is, hogy JE és BH tellók szarok most). Valszeg veszek hagyományosakat, és kicserélem, és a kiszedett szettet megpróbálom felújíttatni, a linkelt oldalt megkeresem, mert úgyis sokat járok arrafelé,  és beszámolok, mit mondanak. 

Előzmény: nebancsa_605_sri (23767)