Elvileg gyújtás ráadásra kell indulnia (ha jól van bekötve). Olaj viszkozitása (a leírás szerint) mindegy, mert szivattyúval működik. A potival állítható a csepegtetési időköz, 30mp a legsűrűbb, ha jól vettem ki a leírásából, akkor 5 perc a legritkább. A gyártó honlapján találsz infót, használati/telepítési útmutatókat:
https://cls-evo.de/productinfo/cls-evo-tour/?lang=en
A saját gyártmányú olajzóm 3 percenként 1 cseppre van állítva:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149850742&t=9116138
10W40 motorkerékpárolaj és 80W90 hajtómű olaj keverékkel használom. A Vara service manual-ja is 80W90-et ír, de egyrészt nagyon büdös, másrészt annyira sűrű, hogy az ejtőtartályos rendszerem nem működik vele rendesen.
Hogy hova állítsd? Én megnézném először, hogy egyáltalán működik-e, azután, hogy melyik végállás a sűrű és melyik a ritka csepegtetés, majd középre állítanám a potit és mennék egy 50km-es kört és megnézném, a láncot, hogy mennyire olajos. Ha sok, akkor ritkább felé, ha kevés, akkor sűrűbb csepegtetés felé tekerném.