smnks Creative Commons License 2019.08.07 -1 0 40341

Szervusz!

 

Összességében a narancs időszakban is többször változtak a festési részletek, leginkább főműhelyek alkalmával.

A '89 -es állapotról itt láthatóak fényképek ('Manhattani' olvtárs jóvoltából), de kb. u.ezekben a színekben került Tapolcára a 19-es és a 14-es 1990 nyarán, csupán akkor már a vöröscsillag és az annak helyet adó fehér négyzet már le volt festve feketére. Ennek a két gépnek az oldalán a pályaszámok ekkoriban egy bordázattal feljebb voltak elhelyezve a többihez képest. Talán a "kormányzati" mivoltuk megkülönböztetése okán? A Hámánban ugyanis ez volt az utolsó státuszuk...

Saját emlékeim szerint a fenti időszakot megelőzően (nyolcvanas évek közepe) a 19-es fakó, világos narancs volt, világos szürke forgóvázakkal és pályakotróval, de a teteje már ekkor sem volt ezüst/szürke, és az oldalán már akkor festett psz. volt az öntött tábla helyett. Ez az oldalsó psz. ekkor még a többivel azonos helyen volt.

 

U.i: A homlok psz. alatti "pötty" a Rezsó "távvezérlési csatlakozó", ezt '96.-ban kapta a gép, a 019-est ekkor egyúttal újra is fényezték, ahogy az Olvtárs írja .

Előzmény: General Specific (40332)