djuice Creative Commons License 2019.08.03 0 0 5516

Vákuumszivattyú elvileg kilőve, azzal nem lehet baj ha jól gondolkozom működésileg.

Tehát ha a karbiról lehúzom a benzin betápcsövet, akkor nem folyik a nafta. Na mármost azt feltételezem, hogy a folyamatot az indítja, mikor a karbiban légáram indul meg, szívván a légszűrőn át a levegőt (pl. indtításkor), ez a fúvókáknál vagy a mindenfelé futó járatokban nyomáscsökkenést okoz és akkor a benzin betápcsövön át is részleges vákuum keletkezeik, ami a vákuumszivattyút készteti, hogy eressze a tankból a benzint. Mivel egybe öntött a vákuumszivattyú, mint írtam is, szerelni nem lehet, de mivel nem ereszti magától a benzint, ezzel nem lehet gond.

Az úszó sem lyukas, ami elvileg még a folyadékszintért felelős, a fúvókák tiszták, nincs eltömődés, így arra gondolok vagy a hidegindító elektronika meg annak a szelepe szarhatott be, mert ordított legutóbb mikor beindult és az alapjárat állító se volt feltekerve + előtte is már volt amit írtatok, hogy nehezen indulgatott, hosszas "köszörülésekre" és utána szinte alig volt alapjárat vagy ha feljebb állítottam, akkor újabb indításkor visszahűlés után akkora alapjárat lett, hogy leugrott standerről a gép vele.

 

Mit mondotok erre az elméletre?