Tzl Creative Commons License 2019.08.01 0 0 222259

Sziasztok!

 

Az alapjárati problémámmal küszködve eljutottam oda, hogy vettem egy 1.3-as verziójú motorvezérlőt, ami már tényleg szabályozza az alapjáratot, sőt a gyújtásával nem zavarja végre a jobb első ABS jeladómat, így végre mutat életjeleket az ABS is, és bónuszként lett végre MIL lámpám is. :)

 

Viszont érezhetően gyengébb lett a motorom. Pedig a kiszedett régi ECU is egy alap, gyári 325-ös volt, meg az új is. (Látszik, hogy egyik sem volt még kinyitva)

Tegnap mentem vele egy kb. 25km-es kört, ennyi idő alatt adaptálódnia kellett volna, nem? Már ha tud ilyet az ECU.

Elképzelhető, hogy a légmennyiségmérőknek meg az ECUk bemenetének van ekkora szórása, hogy minden ECUhoz hozzá kell hangolni az adott légmennyiségmérőt?

Vagy ami most jutott eszembe, villog a MIL, hogy nincsen a tankszellőztető szelep rádugva (ez igaz is). Ez az ECU tud olyat, hogy környezetvédelmi hiba esetén korlátozza a teljesítményt?

Esetleg bármi egyéb ötlet?

 

Köszönöm előre is.