stepboy83 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 25692

Amire utaltam, az a ráhordó járatok továbbvezetése a fő közlekedési tengelyeken. Így talán kombinálni lehet a gyorsaságot és a megálló sűrűséget: vagyis a ráhordó járat a tengelyre lépés előtt sűrűn megáll, majd amint belép a tengelyre gyorsjáratként tovább közlekedik a fő csomópontok felé (egyfajta zónázó vonalként), eközben szigorúan a tengelyen közlekedik egy feltáró-elosztó járat, ami a csomópontok közötti megállóhelyeket kiszolgálja. Ez a szisztéma csak ott működik, ahol nincs módváltás és a járművek képesek egymást előzni (értelemszerűen ezért dobtam be a buszsávot). Ha módváltás van, akkor ez nem működik.

 

Közben sikerült megértenem amit írtál: úgy gondolod, hogy a villamosvonalakra legyen ráhordó járat. Ha úgy gondolod, hogy a ráhordó járatot nem vágjuk el az első villamosmegállónál, akkor egyet tudok érteni.

Előzmény: ÁsítóSárkány (25690)