vozovi vasútmodell II.
2019.07.29
|
|
0 0
5580
|
Kedves Fórumosok,
Marokkóba mennénk jövőre.
Előzményként: Nem vagyunk a szolgáltatók által szervezett utak nagy rajongói és nem vagyunk hátizsákos turisták sem, azaz szeretjük a komfortosabb megoldásokat, a €100/éj/szoba szállással elvagyunk.
A tervezett útvonal:
-
nap: Bp-Marakes (érkezés késő délútán)
-
nap: Rabat (ONCF 1. oszt gyorsvonat, 4 óra), délután: Rabat
-
nap: Rabat
-
nap: Meknesz (ONCF 1. oszt gyorsvonat 3 óra), déltől: Meknesz
-
nap: Meknesz
-
nap: Fez (ONCF 1. oszt gyorsvonat 1 óra), déltől: Fez
-
nap: Fez
-
nap: Fez-Agadír (AirArabia, 1,5 óra, érkezés késő este)
-
nap: Agadír (délelőtt beváros, délután strand)
-
nap: Agadír (délelőtt beváros, délután strand)
-
nap: Marrakes (ONCF 1. oszt gyorsvonat, 4 óra)
-
nap: Marrakes
-
nap: Quarzazate (via Aït Benhaddou) bérelt nagyobb autó
-
nap: Marrakes
-
nap: Bp-Marakes (indulás délután)
Szívesen vennénk a javaslatokat, meglátásokat, hogy nem túllépve a sztenderd 2 hetes szabit:
- Mit érdemes beiktatni és minek a kárára?
- Valóban Agadír, az, ahova a strandolást érdemes beiktatni? Életem megszépítője, a lasú homokos partot szereti.
- Június végén vagy szeptember elején utazzunk, ha kompromisszumot keresünk a 40 fokos városnézés és a 32 fokos strand között? Vagy csapjunk bele július/augusztusban?
- Az ONCF honlapja profinak tűnik, de olvastam már, hogy mégsem olyan egyszerű (értsd: nem lehet neten jegyet venni). Szíves hallanánk erről is.
- Országon belüli repülés – az AirArabia jó statisztikával rendelkezik. Bárkinek tapasztalata?
- Gázos a gépkocsihasználati kultúra. Nem is használnánk autót csak ott, ahol úgy látjuk, hogy nélkülözhetetlen a mozgás szabadságunk érdekében. Eddig Palermo, Isztanbul és Tbiliszi belvárosa nem okozott gondot – ennél is keményebb lenne? Itt kizárólag tapasztalt és kemény abroncskoptatók véleményére számítanánk.
Nem terhelve a topicot, jöhetnek a mailok a vozovi.gyula@gmail.com címre. Az esetleges javaslatokat előre is köszönjük!
Tasnádi Gyula
|
|