claas patrol Creative Commons License 2019.07.23 0 0 217288

Ok-ok ... semmi "félre értés" részemről , de hát nem ismertem a házi szabályokat itt . Majd rákérdezek ha megakadnék valami miatt . Jelenleg semmi aktuállís nincs ami egetverő lenne . Alul a motort védő lemez...lap...védő burkolat ...(nem tudom a mgyar szaki nevét) ,az hiányzik és esztétikailag idővel egy váltó gomb (ami csúnyácska) ,azt kell cserélni és csinos akkor belül is . (na ez pletyka szint volt csupán és nem műszaki)  ,-))

Van azért Szófin motor a családban , úgy hogy, nagyon nem fog megijeszteni késöbb se a JTD ,ahogy saccolom persze . Csak hát az 2.8 TD és hátsó hídas ...

"Olasz szem. autó termékben"... egy kis 900 az fityó 127-esem volt 1976-ban . Az is nagyon kevés km-el került hozzánk és valami 110 ezerig maradt is , nem emlékszem nagy gondokra , kis kaszni érzékenységet kivéve ...

Ennyi röviiden a viszonyom az olaszokhoz . A nagy Iveco turbó star-okon nyomtam sokat a pedált ,és szereltük is eleget őket . De az más kategória .  üdv.