advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.19 -1 1 353260

Nyilván vannak ilyen szituk is, de ugyanakkor a hipermodern könnyűfém-kompozit konstrukcióknak vannak olyan, gazdaságosan nem javítható sérülései, amelyek egy hagyományos kasztni esetében csak olcsó rutinmunkát jelentenek... Még jómagam is láttam pár elgondolkodtató esetet, például simán csak padkának hajtott, szinte új A8-ast, ahol minimálisan, de torzult az első térszerkezet, és a kocsit le kellett írni technikai totálkárosként, mert a gyár véleménye szerint nem lehet vele mit kezdeni (ránézésre egy tök hibátlan autó volt, és ment is, nem is volt kezelhetetlen, még veszélyesnek sem tűnt a tulaj szerint, csak picit elhúzott, jobban ette a gumikat, stb..) - míg egy hagyományos "vas" kocsin húzópadon simán helyre tették volna.

Előzmény: Törölt nick (353258)