rezgaras Creative Commons License 2019.07.14 0 1 102182

Amikor a modellt készítettem, egy kicsit utánanéztem. De nem tudom a választ, csak sejtem.

 

Amúgy a 22m-es átmérőjű fordítókorong már igencsak nagy volt. A 20m-esen már meg lehetett fordítani a 424-est és a 301-est is, csak a 601-esnek és a 303-nak kellett nagyobb. Szerintem a kis állomásokon a kisebbek biztos kézzel tekerősek voltak. A kurbli egy lánccal hajtotta meg az egyik támasztó kereket. Úgy tudom, a villanymotor is ugyanezt hajtotta. Azt nem tudom, hogy a villanymotorosnál a kurbli (ami mindig megmaradt) együtt forgott-e, amikor a villanymotor hajtott.

 

Más meghajtásról nem olvastam. A villanymotornál az volt a probléma, hogy az áramot a hídra kellett vezetni. Ehhez legtöbbször a híd közepén volt egy kapu, aminek a tetejére ment egy áramszedővel a villany, így tudott alatta a híd elfordulni.

Előzmény: Spd981 (102181)