maseratisti Creative Commons License 2019.07.05 0 0 15065

Egyébként pont a 425-ről írtam népítéletet, ott eléggé részletesen olvasható kb mit költöttem az autóra, milyen nyűgök voltak, hogyan nézett ki...stb.

 

https://nepitelet.hu/autok/maserati/biturbo_1984/vadallat_negyajtos_szigonyos/

 

Amikor megvettem az autót annyiban volt szerencsésebb helyzetem hogy tudtam hogy a motor rendben van, az autó amellett hogy a kasztni lakatolás, törött üveg, stb cserések lesznek, várhatóan nagy gondba nem futhatok bele. Aztán menet közben megtanultam hogy vezérműszíjat nem a gyárból rendelünk 30-ért hanem maseratis zacsi nélkül megvesszük ugyanazt a Bárdiban, Unixban 5-ért... meg a gyári 1m vákuumcső áráért 100m-t adnak ugyanabból a semperitből bármelyik helyi autósboltban.

 

Amennyiben van rá energiád, helyed, időd (fontosabb mint a pénz) nagyon fasza kis autó ez, de tökéletes, vagy kész soha nem lesz :-)

 

Miután megvetted javaslom hogy lépj be a Magyar Maserati Klubba. Az éves tagdíj jelképes ahhoz képest hogy mennyi információt, segítséget kaphatsz. Nem utolsó sorban lehet menni túrázni a márkatársakkal, jó a társaság. Csak egy tipp, jövő héten a Hungaroring Classicon is tuti kint lesz pár klubos autó. (425 pont nem, bár ilyen is volt jó párszor)

 

    

 

előtte egy nappal meg: 

 

    

jól látható mik azok a részek amik általában kezelésre szorulnak. Azóta eltelt pár év... kb ugyanitt tartok megint (csak most nincs rá időm, 5 éve azt mondogatom hogy majd nyáron, ősszel, oké nem értünk rá akkor majd télen)

Előzmény: zoliee81 (15064)