saabee Creative Commons License 2019.06.29 0 1 1863

ÉN megválaszolom ezt a nyelvtannáciságra hajazó, ragozáson való lovaglást, de elárulom, nem ezen múlik a hsz-om lényegi része:
Hallottuk: feleségem (oké, személy szerint magam nem, de a gyerek, aki ott volt szintén, szóval miről beszélünk? :P )
Számunkra: feleségem számára...de akkor szerinted számomra nem? :D
Nekünk: feleségemnek a helyszínen nem, nekem meg telefonon nem = nekünk :D

 

Az, hogy az építőipari cégek mennyire vannak terhelve, vagy mennyire nem a legkevésbé sem érdekel. Vevőként fizettem a szolgáltatásért. Nem is keveset (habár, összegtől függetlenül igaz az, hogy az elvárható minimum az, hogy azt kapja az ember, amit megrendelt).


Fogjuk akkor fel úgy az általam írtakat, hogy a NÍVÓ-n kívül bármelyik ismert nevet válassza az, aki minőségi szolgáltatáson gondolkozik. Induljanak már hendikeppel, ez az (általam ismert) egyetlen olyan fórum, ahol bárki képet kaphat ilyen téren, ezért vagyok itt kénytelen elmondani a véleményemet.
Hiába beszéltünk utána még külön a céggel, a problémánkat továbbra sem sikerült felfogniuk, úgy érzem. Ezért marad ez, hogy itt kidühöngöm magam.

 

Gyűlölöm a protekciót, bárhol, bármilyen szinten, szóval igen. De nem is ezen van a hangsúly, ez csak egy újabb, diszkrét adalék (ami persze csak a mi problémánk, ők nem is tudhattak erről)...ohhh WAAAAAAAIT! Hiszen az egészet ők maguk generálták, hiszen MIATTUK szívunk MI, mint vevő, érted??? (munkaidőben nekünk kell megoldani, hogy ott legyünk, ha flottul megy minden min. 30 percet eltöltsünk ezzel pluszban)
Ugyanannyit fizettem volna, mintha nem csúszik gigszer a kivitelezésbe. Pontosan ugyanannyit. És még ezt is lenyelné az ember zokszó nélkül, HA olyan hozzáállást tapasztalna. De itt nemhogy ez nem történt, hanem nyíltan kinyilvánították, hogy tesznek ránk, meg a problémánkra, az őket nem érdekli.


Nem én határoztam meg az új időpontot, amikor nem jöttek (még e mellett is el lehetne menni, mert adódhat olyan helyzet, hogy át kell szervezni valamit). És igenis had ítélkezzek már, mert konkrétan nem érdekel, hogy milyen problémájuk adódott, ugyanis SEM a beépítésnél keletkezett 3-4 órás csúszást nem jelezték (alap lenne, hogy felhívják az ügyfelet, hogy csúszás van - hát itt pont tesznek rá ezek szerint), SEM a cserénél eszük ágában nem volt, hogy jelezzék átszervezték a napjukat. Egy-egy telefon, és vevő úgy érzi foglalkoznak vele (vagy valami hasonló).
Utóbbinál hab a tortán, hogy miután 40 perc várakozást követően én hívtam fel őket, hogy ugyan mikor méltóztatnak érkezni, még további 50 perccel később kaptam választ. EZ MI?!? (közbe féltávnál ugyan visszahívtak, de fogalmuk nem volt melyik ügyfél vagyok, melyik helyszínről van szó, és hogy mi lenne a feladat...)

 

Senkinél nem merült fel alternatív megoldási javaslat. De őszintén, nem is értem ezt a postázós ötletet...Kifizetek több mint félmilliót (csak a kilincsre 12.500-at) és még én szereljem be? Ugye ez valami vicc?!

Előzmény: merQree (1862)