saabee Creative Commons License 2019.06.26 0 1 1860

A 3. NÍVÓ ajtónkat rendeltük, de az itteni gusztustalan önfényezésük és ez a legutóbbi eset csúnyán kiverte a biztosítékot.

SENKINEK NEM AJÁNLOM a továbbiakban!

 

 

Elcserélték a kilincsünket...ami nem nagy dolog lenne, de megy a mellé beszélés. A mára beígért csere elmaradt. Ezzel egy 1,5 órás felesleges várakozást generálva a napon (nem lakunk ott...), egy 18 hónapos gyerekkel kiegészítve...

 

Berakom a levelezést is:

 

Ezt írtam:

Kedves Melinda!
A mai nap folyamán az egyeztetett időponthoz kép 3-4 órás csúszással ugyan, de beépítésre került a megrendelt bejárati ajtó.Mint telefonon jeleztem már a beszerelés közben is, nem a rendelt (egyenes) Thema Pro kilincs került az ajtóra.A beszerelésnél a feleségem tudott jelen lenni, és mivel ő nem volt kellőképpen határozott kiállású, ezért aláírta az átvételi elismervényt, anélkül, hogy ez a hiba felvezetésre került volna rá.Igaz, háromszor is jelezte, hogy ezt jó volna feltüntetni. A kivitelező ezt a próbálkozását lesöpörte. (Továbbá folyamatosan azt hallhattuk tőle, hogy a cég mennyire kizsigereli, mennyi plusz időt és kilométert kell teljesítenie a többiekhez képest etc.)A telefonon a kollégája azt ígérte, hogy visszahív, nos, ez nem történt meg. (Ellenben hallottuk, hogy a kivitelezővel beszélt, és kiderült számunkra, hogy a beépítő saját maga hibázott...ezt persze nem említette nekünk, holott utólag egyértelmű, hogy már a probléma feltárásánál tudhatta, hogy ez az ő sara.)
Szeretnék írásban visszaigazolást kérni arról, hogy a tévesen beszerelt kilincset cserélik az eredetire megrendeltre.Továbbá, ha javasolhatom, akkor a kollégával minimum beszélgessenek el, mert a hozzáállása, (probléma lerázó) viselkedése és azt, hogy a tetemes késést előre nem jelezte mind olyan dolog, amely a Nívó Ajtót, mint céget igencsak rossz színben tünteti fel egy vásárló előtt.
üdvözlettel,

ezt kaptam:

Kedves ...!

Köszönjük a levelét.

A probléma megoldása folyamatban van.

Ahogyan ezt telefonon jeleztük Önnek jövőhéten Június 26.án 9 óra körül kicseréljük a kilincset.

Elnézést a kellemetlenségért.

Üdvözlettel:

Kis Csaba

 

 

A telefont nem régiben tettem le. Világosan elmondták, hogy mivel tudom használni a kilincset (WTF?!még jóhogy...) ezért ez most nem prioritás, átszervezték a munkákat, majd jelentkeznek. (Persze, hogy kicsit kényelmetlen 110 km-t utazni, de akkor talán nem kellene pofátlan módon 20eFt-os kiszállási díjat legombolni - miközben persze egyértelmű, hogy az aznapi másik 2 vidéki megrendelő ezt ugyanúgy becsengeti, így lesz 5-8x haszon csak az úton...)

Vevő"SZOLGÁLAT" - az vajon mi?!