advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.06.25 0 2 351151

A gyártók eleve abból indulnak ki, hogy kiterjedt töltési infrastruktúra nélkül nem lesznek az EV-ik széles körben eladhatók. Az meg nekik nyilván kényelmes, ha a kormányzat - közpénzből - kialakítja azt az infrastruktúrát, ami nekik utána kell az eladásokhoz...

Az EV szektor pillanatnyilag a méretgazdaságossági csapdában vergődik.

 

Igen, ki lehet ebből törni, valóban - de már megint ott tartunk, hogy te állandóan az EV-vel akarsz foglalkozni. Globális klímaprobléma? Több villanyautó kell, még több, be kell tiltani a belsőégésűt...

Kész, ennyi a világnézeted, akárhogy tagadod - a végén állandóan oda lyukadsz ki, hogy EV, EV, EV, EV...

 

Szerintem ez meg MARGINÁLIS, lényegtelen részterület. Nem számít. Az sem számít, éppen mennyi energiát bírnak tolni a tengermelléki német-dán szélkelepek, ettől még láthatóan iszonyat magas az energiarendszerük emissziója, tízszer akkora, mint egy nem olyan lelkesen napelemező-szélkerekező, ellenben szénerőművek helyett atomerőműveket járató francia rendszerben.

 

De most majd a német autógyártók és hozzád hasonló lelkesen helyeselők kórusa ki fogja csikarni azt, hogy a német kormány költse mondjuk gyorstöltőkre az egész országban azt a pénzt - amit az utolsó fillérig végre ipari szintű energiatárolókra kellene fordítani (ami annyira kiforratlan még, hogy egyenesen alapkutatásokat is igényel).

Én ettől tartok - és attól, hogy ez nem lesz így végül megoldás SEMMIRE. A lelkes Hans Regenkurt majd végül átül a dízel Passatjából egy elektromosba, amit éves relációban 40%-ban napelemről és szélkerékről - 60%-ban meg lignites erőművekből fog töltögetni, összességében véve NAGYOBB CO2 emissziót és légszennyezést generálva (de semmiképpen sem kisebbet), mint ha maradt volna a régi dízelben...

 

Te meg nem fogod érteni, hogy lehet, hogy mégis leolvadt Grönland jege, mikor te mindent megtettél, még elektromos autóba is átültél... ;-))))

Előzmény: Auralianus (351150)