Amíg ködösítresz, mellébeszélsz, addig csak arra tudsz ráébtreszteni, hogy annyira elfogult vagy, hogy képtelen vagy a tényeket helyén kezelni. Ha ezen túl leszünk, és belátod, hogy az EV... számszerűen a legkevésbé szennyező szgépjármű kategória, akkor léphetünk tovább.
Utána megvitathatjuk a hogyan továbbot is, de eleve hamisított adatokból kiindulva nincs értelme.
..., nem sül ki a szemed, már ne is haragudj?
Nem sül ki. Azért nem, mert nem a Prius akkujához, hanem a pluszban cipelt, felpántllikázott benzinmotorjának és akkujának a gyártási CO2 emisszióját vettem számításba 2 t CO2-vel. Mert ez ugye pluszban van az EV-hez képest. El is magyaráztam hogy mindenki számára érthető legyen:
Nézzük mi a helyzet a hibridekkel! A Priusban van egy elektromos hajtás két motorgenerátorral és egy 1.8-as benzinmotor erőátvitellel, tehát ennek és az 1.3 kWh-s akkunak a legyártása többlet karbon emisszióval jár, körülbelül 2-2.5 tonna CO2.
Mi nem értelmezhető ebben a mondatban?
Szóval újra, VW... nem én mondom, csak idézem:
Openness to other technologies will not help us in our endeavors – it only serves to put off the change in system until further into the future.
Ideje lenne tabula rasat csinálnod, átgondolni a helyes adatokkal, valós tényekkel a helyzetet, és abból kiindulva lépni tovább!