vidi313 Creative Commons License 2019.06.24 0 0 5178

A hangos motor szempontjából jobb a 90 LE-s dízel, mert leginkább 2600 fordulat után hangosodik fel. A széllökéseket el kell viselni, én 10 perc után megszokom. Van aki azt mondja, 17-es felni, 215/55-ös gumikkal, és ez az érzés megszűnik. Ennek nem vagyok híve. Az a futómű nem erre készült. Múltkor néztem egyet, amit csillagászati áron próbáltak eladni, ilyen kerekekkel, kevés kilométerrel. Kíváncsi voltam milyen lehet. Azt gondoltam húú, pedig dehogy! Inkább a szervízköltség volt az, ami megdobta az árát. 140.000 km valós futásteljesítménnyel. 120.000 km-nél kerékcsapágyak cseréje, minden keréknél, féltengegyek cseréje, lengéscsillapítók, stabilizátor rúd cseréje. Ez nem normális dolog! Ja, és ráadásul nem is hajtották, csak nagyon szerényen, finoman, lakott területen, és országúton. Hátha még tapossák is neki autópályán, ahol a futóműre ható erők megtöbbszöröződnek...

Előzmény: Stetten (5177)