trizs77 Creative Commons License 2019.06.10 -3 1 25440

Ne kötözködj !

 

Nem azt írtam, hogy nem lehetséges, hanem azt, hogy nem célszerű.

 

Egy nagy kiterjedésű kertvárosban, a helykzi járat bizonyos megszorításokkal kiszolgálhatja az 500 méteres megállótávolságú, helyi utazási igényeket is.

 

Csak meg kell győzni a helyközi utasokat, hogy ez nekik jó.

Eljöttek 30 percet a busszal a falujuktól a városhatárig, és most a város határától a város központig a további 30-40 percben megállnak majd 500 méterenként.

 

Ezért választom külön az elővárosi közlekedést a helyközi közlekedéstől.

 

Győr :

 

A Kisbér-Győr autóbusz, amikor beér Győrbe, Szabadhegytől átlényegülhet helyi járattá.

Ez a törvény nem tiltja.

De szerintem célszerűtlen.

 

Hasonló módon a többi irányból is.

 

A Veszprém-Győr járatot se lassítanám be és állítanám meg 500 méterenként Győr város határától a város központig, helyi járat pótlása/kiváltása miatt.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

Egészen más a helyzet az elővárosi járatoknál.

A Győrszentiváni járatok helyi jellegét (remélem) senki se kérdőjelezi meg.

Számos város alkalmazza, azt, hogy a helyi buszai, a városhatárt nem falként értelmezik ami előtt vissza kell fordulni, hanem a város határon túlra 3-8 km-re is kimennek.

Ez helyes.

 

Tudni kell, hol a határ.

Hol a határ km-ben?

Hol a határ kiszolgálási szint romlásban?

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: matteo14 (25438)